zaterdag 15 september

Inhoud: klik hier voor uitgebreide informatie
Lokatie: Amsterdam

zaterdag 17 november
Workshop:  “Portfolio voor mijn dove of slechthorende kind”
Inhoud: Ouders en kind stellen samen een portfolio samen om te ontdekken waar de interesses, talenten en krachten van het kind liggen.
Lokatie: Nader te bepalen

november
Sponsorconcert van bestuurslid Petra Krijgsman
Bestuurslid Petra Krijgsman speelt met haar band tijdens de opening van nieuwe uitgaansgelegenheid in de omgeving van Hilversum. Gedeelte van de opbrengst van die avond zal ten goede komen van de stichting. Ook een leuke gelegenheid voor ouders om elkaar te ontmoeten!
Lokatie: Zodra bekend wordt het vermeldt

zaterdag 15 december
kinder/ouderactiviteit
Inhoud: moet vooral gezellig worden